لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

صفحه 140 از 321 نخستنخست ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 2,225 به 2,240 از 5127

موضوع: راهنمایی برای خرید پیانو دیجیتال

  1. #2225
    Acoustic آواتار ها
    یار همیشگی

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    یار همیشگی
    شماره عضویت
    21638
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    سن
    34
    نوشته ها
    1,317
    میانگین پست در روز
    0.25
    تشکر از پست
    2,776
    4,188 بار تشکر شده در 1,171 پست

    شبکه های اجتماعی من

    Add Acoustic on Facebook
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 51/1
    Given: 3/0
    میزان امتیاز
    16

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    البته به دوستان بگم که اون چیزی رو که دوست خوبمون a-cops.3 پاک کردن شماره ی اقای rain-man بود که ایشون Clp 340 رو تازه گرفتن و گویا ازش ناراضی هستن و میخوان بفروشن و یه اکوستیک بگیرن که چون خودشون تو خونه کامپیوتر ندارن به بنده گفتن که من اینجا به شما بگم. و چون من شمارهی ایشون رو اینجا نوشته بودم این نوشته رو a-cops عزیز پاک کردند وگرنه چیز خاصی نبود. از اکوستیک عزیز هم به خاطر خبر دادن به ایشون تشکر میکنم!!! طبق قوانین سایت هرکی شماره ی ایشون رو میخواد پیام خصوصی. باز هم از اکوستیک جان به خاطر اطلاع رسونیشون کمال تشکر رو دارم.
    من احتیاجی به خبر چینی ندارم دوست عزیز به من هم ربطی نداره این موضوع . دوستان کور که نیستن بلانسبت ، سر میزنن به همه ی انجمن ها و چیزی خلاف قوانین باشه پاک میکنن .
    نمونه کار های من Acoustic

    PhotoBlog من راه اندازی شد Pixelworld

  2. #2226
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    در مورد مطالب کپی شده از کلوب دات کام ذکر چند نکته لازم است:
    رتبه اول: Roland (نود از صد)
    رتبه دوم: Yamaha (هشتادوهشت از صد)
    این از نظر رتبه 2-از نظر. مقایسه بر اساس تنوع مدلها و رنگ بندی oخوب معلومه که اول یاماهاست به خاطر داشتن کمد های زیبا و البته دادن پول بیشتر برای همین کمد!!! اما علت فروش بیشتر یک برند صرفا دلیل بر بهتر بودن ان نیست. همونطور که قبلا هم گفته شده یاماها به خاطر شکل فریبنده و تبلیغات بیشتر و به خاطر اینکه انتخاتب اول اموزشگاه ها هستش به خاطر کمد فروشش بیشتره وگرنه کدوم خری میاد برای اموزشگاه یه مدل استیج بگیره!! ما داریم برا خرید تو خونه صحبت میکنیم و راهنمایی میکنیم نه اموزشگاه ها! و همچنین اینم در نظر داشته باشید که برند یاماها رو به خاطر تولید در چین به صورت فله ای هم وارد میکنن یعنی بدون کارتن!! حتی این کار رو در کشورهایی مثل پاکستان و هند و .. هم انجام میدن یعنی فله ای وارد میکنن مثلا همین clp 340 رو نمایندگی های عزیزی مثل جام جم 1 تومن وارد میکنن و به شما بالای 2 تومن میفروشند!! ولی در مورد برندایی مثل رولند به خاطر اصل بودن و ژاپنی بودن نمیشه این کار رو انجام داد و به همین خاطر گرونه پس تعجب نکنید وقتی قیمت جهانی clp340 سه تومن میشه ولی شما میتونین 2 تومن بگیرینش!!! ولی برندای دیگه رو نه. این نوشته رو قبول دارم که گفته
    پاسخ: پولی فونی 32 برای قطعه های پیچیده کافی نیست و زمانی که پدال دمپر را نگه داشته اید در آکوردها پیچیده برخی از [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] ها را از دست خواهید داد.
    اما 64 برای اغلب قطعه ها مناسب و کافی است.
    96 و 128 در صورتی بدرد می خورند که همزمان هم پدال را گرفته باشید هم از چند صدا و افکت و آکوردهای پیچیده استفاده کنید. در واقع پولی فونی 96 و 128 واقع افراط هستند و معمولا نیاز نمی شوند!
    یعنی دیگه اگه برندی بخواد پولیفونی رو 2 برابر 128 بکنه 256 و بخواد براش پول اضافی بگیره یعنی اینکه ملت رو خیلی خر حساب کرده(بلا نسبت ماها) اینم درسته:
    با توجه به همه اینها آیا پرداخت پول بیشتر برای کلیدهای چوبی ارزش دارد؟ مسلما نه!
    این هم یکی درگر از حقه های تجاری فروشندگان برای بالا بردن قیمت است. چون کلیدهای ساخت کلیدهای چوبی گرانتر است از کلیدهای پلاستیکی و به همین دلیل است که این پیانوها گرانتر هستند
    این رو معمولا وقتی برندی حرف جدیدی برا گفتن نداره میاد با این ترفندا قیمت دیجیتال پیانوشو میبره بالا و میگه چیز جدیدی تولید کردم. کارهایی مثل :افزایش پولی فونی یا چوبی کردن کلاوی ها و ... دوستان غول این چیزارو نخورین تازه چوبی بودن کلاوی ها خودش هزار تادردسر داره ممککنه بر اثر تغییرات اب و هوایی خراب بشه یا تغییر شکل بده و ترک برداره و ...! اینم درسته:
    در بعضی از پیانوهای دیجیتال می توان وزن کلیدها را تغییر داد. معمولا سه نوع انتخاب وجود دارد: light (سبک) ، standard و heavy (سنگین).
    من یعنی اصلا این قسمت رو دستکاری نمیکنم. اما این دیگه از اون حرفا بودا که گفته:
    توصیه: از خریدن پیانوهایی که دارای خاصیت escapemenet هستند خودداری کنید.
    چه جالبه !1ایشون مثل اینکه خبر ندارن از پیانوی اکوستیک 3 تومنی بگیر تا برو بالای 200 تومنی همشون اسکیپمنت دارند . والا دیگه ندیده بودیم یه شخصی بخواد از یه حالتی که جز جدا ناپذیر پیانو اکوستیک هستش بیاد ایراد بگیره و بگه این یه عیبه تو پیانو اکوستیک.!!! در حالیکه چند صد ساله بزرگان پیانو دارن با این حالت کار میکنن! این نوشته رو بخونین که گفته: „و سوزوکی از” balanced hammer action" استفاده می کنند. نکته جالب بعد این نوشته است که گفته :
    به خاطر داشته باشید که داشتن این ویژگی برای پیانوهای دیجیتال خوب است اما واجب نیست.
    باشه پس ملت اونایی که یاماها دوست دارین برین به جای clp 340 برین clp 320 بگیرین چون این دوستمون گفته که این ویژگی واجب نیست!!! دوست عزیز این رو هم به خاطر داشته باشین که اون زمانی که این مطلب نوشته شده برند رولند اکشن نسل سومش phaiii رو هنوز تولید نکرده بود و در اینجا clp 340 رو با fp-7 تقریبا یکی میدونه از نظر اکشن و و اکشن Fp-7 هم نسل دومه نه سومPhaii هستش همونطور که نوشته:مثل:
    Casio
    مدلهای AP45 و AP500
    Kawai مدلهای CA و سری CN
    Roland مدلهای F110 و HP201 وبالاتر، FP4 و FP7 و RD300GX و RD700GX
    Yamaha مدلهای YDP160 و CLP320 و CVP401 و بالاتر، P155 و CP33 و CP300

    Heavy-Weighted
    مثل:
    Classenti تمام مدلها
    Kurzweil مدل MarkPro ONEi
    Yamaha مدلهای CLP330 و بالاتر، CVP403 و بالاتر

    نکته: Heavy-weighted و Fully-weighted بهترین و نزدیکترین نوع کلید به پیانوهای واقعی هستند.
    __________________ این در حالیه که شما اگه fp-7 رو با fp-7f از نظر اکشن مقایسه کنید تفاوت اکشن رو میفهمید!!! این مطالب خوبه البته بعضی جاهاش مشکل داره . در حالت کلی اگه به مطالب بنده ایراد میگیری که باید بگم اینا فقط نوشته است و اصل تجربه هستش یعنی وقتی من میگم فلان برند از فلان چیز بهتره چون عملا با انگشتام امتحان کردم و با اونا زدم میگم نه اینکه از روی این نوشته ها بیام ادعا کنم!! من وقتی میگم فلان برند از فلان برند بهتره چون با هر دو برند زدم میگم . تجربه مهمه . من به شخصه اگه از چیزی اگاهی نداشته باشم نمیام اطلاعات غلط بدم.
    ویرایش توسط saram : Friday 14 October 2011 در ساعت 07:04 PM

  3. 3 کاربر برای این پست از saram تشکر کرده اند:


  4. #2227
    msp_1988 آواتار ها
    کاربر انجمن

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر انجمن
    شماره عضویت
    48073
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    سن
    35
    نوشته ها
    139
    میانگین پست در روز
    0.03
    تشکر از پست
    181
    200 بار تشکر شده در 92 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    13

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    در مورد مطالب کپی شده از کلوب دات کام ذکر چند نکته لازم است:رتبه اول: Roland (نود از صد)
    رتبه دوم: Yamaha (هشتادوهشت از صد) این از نظر رتبه 2-از نظر. مقایسه بر اساس تنوع مدلها و رنگ بندی oخوب معلومه که اول یاماهاست به خاطر داشتن کمد های زیبا و البته دادن پول بیشتر برای همین کمد!!! اما علت فروش بیشتر یک برند صرفا دلیل بر بهتر بودن ان نیست. همونطور گکه قبلا هم گفته شده یاماها به خاطر شکل فریبنده و تبلیغات بیشتر و به خاطر اینکه انتخاتب اول اموزشگاه ها هستش به خاطر کمد فروشش بیشتره وگرنه کدوم خری میاد برای اموزشگاه یه مدل استیج بگیره!! ما داریم برا خرید تو خونه صحبت میکنیم و راهنمایی میکنیم نه اموزشگاه ها! و همچنین اینم در نظر داشته باشید که برند یاماها رو به خاطر تولید در چین به صورت فله ای هم وارد میکنن یعنی بدون کارتن!! حتی این کار رو در کشورهایی مثل پاکستان و هند و .. هم انجام میدن یعنی فله ای وارد میکنن مثلا همین clp 340 رو نمایندگی های عزیزی مثل جام جم 1 تومن وارد میکنن و به شما بالای 2 تومن میفروشند!! ولی در مورد برندایی مثل رولند به خاطر اصل بودن و ژاپنی بودن نمیشه این کار رو انجام داد و به همین خاطر گرونه پس تعجب نکنید وقتی قیمت جهانی clp340 سه تومن میشه ولی شما میتونین 2 تومن بگیرینش!!! ولی برندای دیگه رو نه. این نوشته رو قبول دارم که گفته
    پاسخ: پولی فونی 32 برای قطعه های پیچیده کافی نیست و زمانی که پدال دمپر را نگه داشته اید در آکوردها پیچیده برخی از [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] ها را از دست خواهید داد.
    اما 64 برای اغلب قطعه ها مناسب و کافی است.
    96 و 128 در صورتی بدرد می خورند که همزمان هم پدال را گرفته باشید هم از چند صدا و افکت و آکوردهای پیچیده استفاده کنید. در واقع پولی فونی 96 و 128 واقع افراط هستند و معمولا نیاز نمی شوند! یعنی دیگه اگه برندی بخواد پولیفونی رو 2 برابر 128 بکنه 256 و بخواد براش پول اضافی بگیره یعنی اینکه ملت رو خیلی خر حساب کرده(بلا نسبت ماها) اینم درسته: با توجه به همه اینها آیا پرداخت پول بیشتر برای کلیدهای چوبی ارزش دارد؟ مسلما نه!
    این هم یکی درگر از حقه های تجاری فروشندگان برای بالا بردن قیمت است. چون کلیدهای ساخت کلیدهای چوبی گرانتر است از کلیدهای پلاستیکی و به همین دلیل است که این پیانوها گرانتر هستند
    این رو معمولا وقتی برندی حرف جدیدی برا گفتن نداره میاد با این ترفندا قیمت دیجیتال پیانوشو میبره بالا و میگه چیز جدیدی تولید کردم. کارهایی مثل :افزایش پولی فونی یا چوبی کردن کلاوی ها و ... دوستان غول این چیزارو نخورین تازه چوبی بودن کلاوی ها خودش هزار تادردسر داره ممککنه بر اثر تغییرات اب و هوایی خراب بشه یا تغییر شکل بده و ترک برداره و ...! اینم درسته: در بعضی از پیانوهای دیجیتال می توان وزن کلیدها را تغییر داد. معمولا سه نوع انتخاب وجود دارد: light (سبک) ، standard و heavy (سنگین). من یعنی اصلا این قسمت رو دستکاری نمیکنم. اما این دیگه از اون حرفا بودا که گفته: توصیه: از خریدن پیانوهایی که دارای خاصیت escapemenet هستند خودداری کنید. چه جالبه !1ایشون مثل اینکه خبر ندارن از پیانوی اکوستیک 3 تومنی بگیر تا برو بالای 200 تومنی همشون اسکیپمنت دارند . والا دیگه ندیده بودیم یه شخصی بخواد از یه حالتی که جز جدا ناپذیر پیانو اکوستیک هستش بیاد ایراد بگیره و بگه این یه عیبه تو پیانو اکوستیک.!!! در حالیکه چند صد ساله بزرگان پیانو دارن با این حالت کار میکنن! این نوشته رو بخونین که گفته: اصطلاح „graded hammer action” تو سط یاماها، کاوایی و کلاسنتی رولند از اصطلاح progressive hammer action „ کاسیو از” scaled hammer action „و سوزوکی از” balanced hammer action" استفاده می کنند. نکته جالب بعد این نوشته است که گفته : به خاطر داشته باشید که داشتن این ویژگی برای پیانوهای دیجیتال خوب است اما واجب نیست. باشه پس ملت اونایی که یاماها دوست دارین برین به جای clp 340 برین clp 320 بگیرین چون این دوستمون گفته که این ویژگی واجب نیست!!! دوست عزیز این رو هم به خاطر داشته باشین که اون زمانی که این مطلب نوشته شده برند رولند اکشن نسل سومش phaiii رو هنوز تولید نکرده بود و در اینجا clp 340 رو با fp-7 تقریبا یکی میدونه از نظر اکشن و و اکشن Fp-7 هم نسل دومه نه سومPhaii هستش همونطور که نوشته:مثل:
    Casio مدلهای AP45 و AP500
    Kawai مدلهای CA و سری CN
    Roland مدلهای F110 و HP201 وبالاتر، FP4 و FP7 و RD300GX و RD700GX
    Yamaha مدلهای YDP160 و CLP320 و CVP401 و بالاتر، P155 و CP33 و CP300

    Heavy-Weighted
    مثل:
    Classenti تمام مدلها
    Kurzweil مدل MarkPro ONEi
    Yamaha مدلهای CLP330 و بالاتر، CVP403 و بالاتر

    نکته: Heavy-weighted و Fully-weighted بهترین و نزدیکترین نوع کلید به پیانوهای واقعی هستند. __________________ این در حالیه که شما اگه fp-7 رو با fp-7f از نظر اکشن مقایسه کنید تفاوت اکشن رو میفهمید!!! این مطالب خوبه البته بعضی جاهاش مشکل داره . در حالت کلی اگه به مطالب بنده ایراد میگیری که باید بگم اینا فقط نوشته است و اصل تجربه هستش یعنی وقتی من میگم فلان برند از فلان چیز بهتره چون عملا با انگشتام امتحان کردم و با اونا زدم میگم نه اینکه از روی این نوشته ها بیام ادعا کنم!! من وقتی میگم فلان برند از فلان برند بهتره چون با هر دو برند زدم میگم . تجربه مهمه . من به شخصه اگه از چیزی اگاهی نداشته باشم نمیام اطلاعات غلط بدم.
    ممنون از مطالب مفیدتون saram. دقیقا درست میگید خیلی این کمپانیها نامردن یه مشت چیزهای الکی میزارند روی سازشون و کلی قیمتا را میبرند بالا جدا کاسبن

  5. #2228
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط msp_1988 [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    ممنون از مطالب مفیدتون saram. دقیقا درست میگید خیلی این کمپانیها نامردن یه مشت چیزهای الکی میزارند روی سازشون و کلی قیمتا را میبرند بالا جدا کاسبن
    اره عزیزم حتی من خودم به شخصه برای کسایی که میخوان از برند یاماها بگیرن بهشون clp 340 رو توصیه میکنم تا این مدل جدید یاماها که فقط یه اکشن چوبی که یه عالمه دردسر داره و یه موتور تولید صدای جدید و پولیفونیه 256 !!! فقط همینا یعنی دیگه هیچ چیز اضافی قابل توجه ای نسبت به 340 نداره . من بر اساس تجربه ای که دارم اگه به جای شما بودم و میخواستم یاماها بگیرم clp 340 میگرفتم تا یه اکشن چوبی روی دیجیتال پیانو!! اونم تو کشور ایران با این اب و هواش!!! این نشون میده که برند یاماها تو این دو یا سه سال حرف تازه ای برای گفتن نداره و به نظر من هم فعلا برای دوستداران یاماها بهترین گزینه همچنان Clp 340 هستش حتی اگه دیگه تولیدم نشه!

  6. کاربران زیر از saram به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  7. #2229
    rain-man آواتار ها
    کاربر فعال انجمن

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر فعال انجمن
    شماره عضویت
    3821
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    سن
    39
    نوشته ها
    434
    میانگین پست در روز
    0.07
    تشکر از پست
    738
    733 بار تشکر شده در 318 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 1/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    17

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    hi friends moteasefane keborde farsi nadaram dast negah darin kasi yamaha nakhare clp440 vared shode ba gheymate 2800 paintaram miyad alan kasi yamaha nakhare
    ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

    صیاد رفته باشد در دام مانده باشد

  8. کاربران زیر از rain-man به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  9. #2230
    msp_1988 آواتار ها
    کاربر انجمن

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر انجمن
    شماره عضویت
    48073
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    سن
    35
    نوشته ها
    139
    میانگین پست در روز
    0.03
    تشکر از پست
    181
    200 بار تشکر شده در 92 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    13

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    اره عزیزم حتی من خودم به شخصه برای کسایی که میخوان از برند یاماها بگیرن بهشون clp 340 رو توصیه میکنم تا این مدل جدید یاماها که فقط یه اکشن چوبی که یه عالمه دردسر داره و یه موتور تولید صدای جدید و پولیفونیه 256 !!! فقط همینا یعنی دیگه هیچ چیز اضافی قابل توجه ای نسبت به 340 نداره . من بر اساس تجربه ای که دارم اگه به جای شما بودم و میخواستم یاماها بگیرم clp 340 میگرفتم تا یه اکشن چوبی روی دیجیتال پیانو!! اونم تو کشور ایران با این اب و هواش!!! این نشون میده که برند یاماها تو این دو یا سه سال حرف تازه ای برای گفتن نداره و به نظر من هم فعلا برای دوستداران یاماها بهترین گزینه همچنان Clp 340 هستش حتی اگه دیگه تولیدم نشه!
    جناب saram من خودم به شخصه عاشق fp-7f شدم اما متاسفم که پولشا نداشتم و دیگه clp330 خریدم به نظرتون خوبه یعنی مثل 340 هست.10تا با هم فاصله دارن, مثله هم هستن دیگه ایشالا

  10. #2231
    msp_1988 آواتار ها
    کاربر انجمن

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر انجمن
    شماره عضویت
    48073
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    سن
    35
    نوشته ها
    139
    میانگین پست در روز
    0.03
    تشکر از پست
    181
    200 بار تشکر شده در 92 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    13

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط rain-man [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    hi friends moteasefane keborde farsi nadaram dast negah darin kasi yamaha nakhare clp440 vared shode ba gheymate 2800 paintaram miyad alan kasi yamaha nakhare
    rain man عزیز ما که دیگه خریدیم clp330 دیگه فرقی به حال ما نداره

  11. #2232
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    msp- جان خوب خریدی مبارکه. نه فرق چندانی ندارند به جز داشتن پوشش ایوری و موارد جزعی.

  12. کاربران زیر از saram به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  13. #2233
    اخراج شده

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    اخراج شده
    شماره عضویت
    40597
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    927
    میانگین پست در روز
    0.19
    تشکر از پست
    2,051
    2,488 بار تشکر شده در 808 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 21/44
    Given: 5/10
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    توصیه: از خریدن پیانوهایی که دارای خاصیت escapemenet هستند خودداری کنید. چه جالبه !1ایشون مثل اینکه خبر ندارن از پیانوی اکوستیک 3 تومنی بگیر تا برو بالای 200 تومنی همشون اسکیپمنت دارند . والا دیگه ندیده بودیم یه شخصی بخواد از یه حالتی که جز جدا ناپذیر پیانو اکوستیک هستش بیاد ایراد بگیره و بگه این یه عیبه تو پیانو اکوستیک.!!! در حالیکه چند صد ساله بزرگان پیانو دارن با این حالت کار میکنن!
    بله من خودم هم از این مطلب تعجب کردم ! درسته اون مال زمانیه که FP-7F هنوز وارد نشده بود ولی نمیدونم این مدل خاصیت escapemenetاش تا چه حدی به آکوستیک شبیه شده ...
    راستی باید قبول کرد که استیج ها اسپیکرهای ضعیفی دارن !

  14. کاربران زیر از hopital به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  15. #2234
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط rain-man [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    hi friends moteasefane keborde farsi nadaram dast negah darin kasi yamaha nakhare clp440 vared shode ba gheymate 2800 paintaram miyad alan kasi yamaha nakhare
    rain-man جان ما نفهمیدیم بالاخره به کدوم ساز شما برقصیم. از این ور میای به من زنگ میزنی میگی تو خونه کامپیوتر نداری و میگی که من به بچه ها بگم سازتو میفروشی از طرف دیگه خودت الان ان شده بودی!!! سازتم که فروختی . اقلا بیا اینجا بگو سازتو فروختی تا دوستان به من پیام خصوصی ندن!! دوستان راین من ساز clp 340 رو فروخت.
    ویرایش توسط saram : Friday 14 October 2011 در ساعت 01:59 PM

  16. #2235
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    [
    quote=hopital;209813]بله من خودم هم از این مطلب تعجب کردم !
    hopital جان عزیزم من منظورم از گفتن ایشون نمیدونن شما نیستی که عزیزم ناراحت میشی!! من منظورم اون شخصیه که این مطالب رو نوشته نه شما!! دوست عزیز شما یکی از بهترین دوستان من تو نت اهنگ هستین. چه شما چه اکوستیک چه سافتکده و ... . منظور من اون شخصیه که این مطلب رو نوشته نه شما دوست عزیز.
    راستی باید قبول کرد که استیج ها اسپیکرهای ضعیفی دارن !
    بله این حرفم کاملا درسته اسپیکرای 12 وات fp-7f کجا و اسپیکرای بالای 30 وات clp 340 کجا!! اگه میخوایین با پیانوتون کنسرت بدین 30 وات بگیرین!
    درسته اون مال زمانیه که FP-7F هنوز وارد نشده بود ولی نمیدونم این مدل خاصیت escapemenetاش تا چه حدی به آکوستیک شبیه شده ...
    دوست عزیز بنده تفاوت fp-7 با fp-7f رو فقط در داشتن اسکیپمنت fp-7f نگفتم بنده منظورم تفاوت اکشن این دو هستش که تفاوتشون محسوسه . منظور فقط داشتن اسکیپمنت نیستش. تا زمانی که با این 3 مدل clp 340 و fp-7 و fp-7f نزدین نمیتونین منظور منو بفهمین. حرف و عمل تفاوت داره. اکشن clp 340 و fp-7 تقریبا یکی هستن اما اکشن fp-7f خیلی سرتر از ایناست.!! حالا داشتن حالت اسکیپمنت fp-7f هم به کنار که اونم یه برتریه دیگه ست.
    ویرایش توسط saram : Friday 14 October 2011 در ساعت 02:05 PM

  17. کاربران زیر از saram به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  18. #2236
    stulibious آواتار ها
    کاربر جدید

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر جدید
    شماره عضویت
    42520
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    43
    میانگین پست در روز
    0.01
    تشکر از پست
    58
    51 بار تشکر شده در 27 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 2/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط saram [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    من یعنی اصلا این قسمت رو دستکاری نمیکنم. اما این دیگه از اون حرفا بودا که گفته: چه جالبه !1ایشون مثل اینکه خبر ندارن از پیانوی اکوستیک 3 تومنی بگیر تا برو بالای 200 تومنی همشون اسکیپمنت دارند . والا دیگه ندیده بودیم یه شخصی بخواد از یه حالتی که جز جدا ناپذیر پیانو اکوستیک هستش بیاد ایراد بگیره و بگه این یه عیبه تو پیانو اکوستیک.!!! در حالیکه چند صد ساله بزرگان پیانو دارن با این حالت کار میکنن! این نوشته رو بخونین که گفته: „و سوزوکی از” balanced hammer action" استفاده می کنند. نکته جالب بعد این نوشته است که گفته : باشه پس ملت اونایی که یاماها دوست دارین برین به جای clp 340 برین clp 320 بگیرین چون این دوستمون گفته که این ویژگی واجب نیست!!! دوست عزیز این رو هم به خاطر داشته باشین که اون زمانی که این مطلب نوشته شده برند رولند اکشن نسل سومش phaiii رو هنوز تولید نکرده بود و در اینجا clp 340 رو با fp-7 تقریبا یکی میدونه از نظر اکشن و و اکشن Fp-7 هم نسل دومه نه سومPhaii هستش همونطور که نوشته:
    saram جان نویسندۀ این مطلب یکیه بنام Graham Howard که تو سایت [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] نویسنده هست. اینام همه ترجمۀ Ebookش هست که خیلی جامعه و از همین سایت میشه دانلودش کرد. اگه خواستی یه نگاه بنداز. درست و غلط بودن حرفاش پای خودش ولی در مورد اینکه گفتی این مطلب رو وقتی نوشته که رولند اکشن نسل سومش phaiii رو هنوز تولید نکرده بود اشتباه میکنی چون این Ebook هر ماه بطور مستمر آپدیت میشه. اون مطلب هم واسه 2-3 ماه پیشه

  19. کاربران زیر از stulibious به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  20. #2237
    کاربر جدید

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر جدید
    شماره عضویت
    48711
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    1
    میانگین پست در روز
    0.00
    تشکر از پست
    0
    0 بار تشکر شده در 0 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    0

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    سلام خوبین بچه ها تازه واردم کسی میتونه بگه با یک میلیون چهارصد تومان چه پیانوی دیجیتالی بخرم دیواری باشه بهتره

  21. #2238
    Pathetique آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42509
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    769
    میانگین پست در روز
    0.16
    تشکر از پست
    558
    1,632 بار تشکر شده در 630 پست

    شبکه های اجتماعی من

    Add Pathetique on Facebook
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 59/3
    Given: 3/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط nasemxxx [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    سلام خوبین بچه ها تازه واردم کسی میتونه بگه با یک میلیون چهارصد تومان چه پیانوی دیجیتالی بخرم دیواری باشه بهتره
    دیواری منظور چیه ؟ با این پول که نمیشه دیواری خرید . شما میتونید P155 بخرید البته به زور ...
    Korg sp250 هم هست.

  22. کاربران زیر از Pathetique به خاطر این پست تشکر کرده اند:


  23. #2239
    saram آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    42448
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    617
    میانگین پست در روز
    0.13
    تشکر از پست
    488
    989 بار تشکر شده در 454 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/2
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    14

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    نقل قول نوشته اصلی توسط stulibious [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
    saram جان نویسندۀ این مطلب یکیه بنام Graham Howard که تو سایت [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید] نویسنده هست. اینام همه ترجمۀ Ebookش هست که خیلی جامعه و از همین سایت میشه دانلودش کرد. اگه خواستی یه نگاه بنداز. درست و غلط بودن حرفاش پای خودش ولی در مورد اینکه گفتی این مطلب رو وقتی نوشته که رولند اکشن نسل سومش phaiii رو هنوز تولید نکرده بود اشتباه میکنی چون این Ebook هر ماه بطور مستمر آپدیت میشه. اون مطلب هم واسه 2-3 ماه پیشه
    2 3 ماه پیش!!!
    عزیز من این مطلب و نوشته های تو این سایت رو من کمه کمش 1 سال و اندی میشه تو سایت کلوب دات کام دیده بودم. میگم کمه کمش شایدم بیشتر. اونی که شما میگی سایت اصلیشه که اپدیت میشه ولی کپی برداریه این سایت اپدیتش نکرده که عزیزم. اون موقعی که این نوشته ها نوشته شده phaiii تولید نشده بود . خود سایت اصلیش بله به روز هستش و لی این نوشته ها کمه کمش مال 2 سال پیشه حالا کمی بالا پایینتر. دیگه این چیزارو ما هم میدونیم اگه بروز بود مطمعن باش اینجا به دوستان میگفتم. شماها هم اگه میخوایین مطالب به روزش رو نگاه کنین به سایت اصلی مراجعه کنین نه این نوشته های 2 سال پیش!!

  24. #2240
    کاربر جدید

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر جدید
    شماره عضویت
    48383
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    10
    میانگین پست در روز
    0.00
    تشکر از پست
    1
    6 بار تشکر شده در 4 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    0

    Red face


    0 Not allowed! Not allowed!
    سلام دوستان عزیز . نظرتون راجب پیانوهای زیر چیه. من می خوام هر کدوم رو که دوستان بگن خوبه بخرم.
    Yamaha DGX 530---> 900,000 T
    Yamaha DGX 640---> 1,200,000 T
    Yamaha YDP S31--->1,350,000 T
    Yamaha YDP 161---> 2,000,000 T

    راستش رو بخواین می خوام توی همین حول و حوش هزینه کنم. اگه اساتید عزیز یه بررسی کنن به من بگن کدوم بهتره ممنون می شم. ضمنا اگه بخوام بیشتر هزینه کنم آیا Yamaha CLP 430 2,600,000 تومان خوبه. ممنون

صفحه 140 از 321 نخستنخست ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •